Grįžta
Ar gavote netinka produktą, nebuvo taip, kaip tikėtasi, ar tai skundo atvejis?
Įsiregistravę, būsite nuvežti į žingsnis po žingsnio vadovą, kuriame galėsite pasirinkti, ką norite grąžinti ir ką su juo daryti. Svarbu atidžiai sekti vadovą, kad galėtume kuo greičiau susitvarkyti su jūsų grąža. Mes siūlome 14 dienų pinigų grąžinimo garantiją ir 101 dienų biržą už dovanų kortelę ar kitą produktą. Užsakymo numerį galite rasti užsakymo patvirtinime.
Eikite į grįžimo portaląMūsų grąžinimo portale prisijunkite prie savo užsakymo numerio ir pašto kodo.
1. Užpildykite internetinę formą
Įveskite laukus su užsakymo numeriu ir pašto kodu, tada pasirinkite produktus, kuriuos norite grąžinti, ir grąžinimo priežastį.2. Pirkite ir spausdinkite grąžinimo etiketę
Mūsų grąžinimo etiketė kainuoja 6 eurus, kurie bus automatiškai išskaičiuoti, jei pasirinksite grąžinimą. Jei pasirinksite mainų ar dovanų kortelę, mes sumokėsime grąžinimo siuntimą.3. Įpakuokite produktus ir pritvirtinkite grąžinimo etiketę prie pakuotės
Supakuokite grąžinimo siuntą gerai, kad produktai būtų gerai apsaugoti. Mes rekomenduojame atsiųsti prekę atgal the original Pakuotė. Atsargiai pritvirtinkite savo grąžinimo etiketę prie pakuotės - įsitikinkite, kad ji uždengia senąją etiketę, taigi ant pakuotės yra tik viena matoma etiketė.4. Išmeskite grąžinimo siuntą
Atsiųskite savo grąžinimo paketą atgal į pašto skyrių ir laukite apdorojimo grąžinimo. Nuo tada, kai siunčiate pakuotę, tai gali užtrukti iki 14 darbo dienų, kol mes jį gavome ir apdorojome.Atkreipkite dėmesį
1. Mainų ar pinigų grąžinimas
Mes siūlome 14 dienų pinigų grąžinimo garantiją ir 101 dienų biržą už dovanų kortelę ar kitą produktą. Jei norite pasikeisti į kitą spalvą, pasirinkite dovanų kortelę.
2. Siuntimo kaina
Siuntimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintos sumos. Jei nuspręsite apsikeisti kitokio dydžio ar dovanų kortele, mes sumokėsime už grąžinimo siuntimą, taip pat už pristatymą jums.
3. Skundas?
Jei turite skundą, taip pat turite vadovautis mūsų grąžinimo portalo vadovu. Tai padės jums pateikti jūsų ieškinio pateikimo veiksmus.
Mūsų DUK apie grąžą
Kiek trunka mano grįžimo laikotarpis?
Ką kainuoja „ReturnLabel“?
Kaip sukurti skundą?
Kada gausiu grąžinimą?
Ką daryti, jei gavau neteisingą ar netinkamą daiktą?
Ar galiu grąžinti du skirtingus užsakymus tame pačiame pakete?
Ar galiu keistis į kitą dydį?
Ar galiu keistis už kitą spalvą?
Vis dar nežinote?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba!
Bet kurią savaitės dieną galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir jie mielai atsakys į jūsų klausimus.
Žemiau galite apsilankyti mūsų klientų aptarnavimo tarnyboje.