Naujovės mados pasaulyje
At TeeShoppen, vadovaujame mados pramonei su novatorišku požiūriu į savo gaminius. Suprantame stiliaus ir komforto svarbą ir visada siekiame viršyti Jūsų lūkesčius. Pristatydami vos per 1–3 darbo dienas ir išskirtinai dosnų 101 dienos grąžinimo laikotarpį, mūsų tikslas aiškus: norime ne tik, kad būtumėte patenkinti – norime, kad būtumėte 101% patenkinti. Sveiki atvykę į kokybės ir naujovių pasaulį.
MŪSŲ VIZIJA
TEESHOPPEN™
Pagrinde TeeShoppen slypi aistra iš naujo išrasti mados pasaulį. Svajojame apie ateitį, kurioje kokybė, naujovės ir klientų pasitenkinimas žengia koja kojon. Mūsų vizija – sukurti apsipirkimo patirtį, kurioje kiekvienas klientas jaustųsi vertinamas, o mūsų produktai ne tik sektų tendencijas, bet jas ir nustato. Siekiame tapti jūsų pasirinkimu mados pasaulyje.
Nuo vaikystės svajonės iki Europos sėkmės
TEESHOPPEN™
TeeShoppen įkūrė Benjaminas Philipas, kuris savo aistrą drabužiams ir madai atrado būdamas 14 metų dirbdamas drabužių parduotuvės Olborge sandėlyje. Įkvėptas šios patirties, Benjaminas pradėjo kurti savo drabužių prekės ženklą, iš pradžių sutelkdamas dėmesį į margintus marškinėlius. Tačiau jis greitai nustatė didelę paprastų, paprastų marškinėlių paklausą. Šis atradimas pažymėjo to, ką dabar žinome, pradžią TeeShoppen– aukštos kokybės įmonė basic drabužių.
Pirmieji klientai buvo Benjaminass draugai ir šeima, o netrukus žinia pasklido ir jų tinkluose. TeeShoppen palaipsniui išsiplėtė, perkeldamas iš savo brolio saugykloss palėpė draugui's tėvų garažas. „Visada tikėjau, kad nugalėtojai yra pralaimėtojai, kurie niekada nepasidavė“, – sako Benjaminas. Ši mąstysena tapo pagrindu TeeShoppen, kur tokios vertybės kaip drąsus, atkaklus, novatoriškas, atsakingas ir be ego yra įmonės kultūros pagrindas.
Viską pakeitęs savaitgalis
Pirmasis esminis proveržis
Kartais dideli laimėjimai prasideda nuo vienos idėjos. Už TeeShoppen, pirmasis lūžis įvyko, kai Benjaminas nusprendė sujungti įmonęs populiariausi produktai -pants ir marškinėliai – į komplektą už patrauklią kainą.
„Aiškiai prisimenu, kaip penktadienį pradėjome kampaniją“, – prisimena Benjaminas. „Turėjome daug vilčių, bet neįsivaizdavome, kas mūsų laukia. Pirmadienį jų laukė neįtikėtina staigmena: TeeShoppen vos per dvi dienas gavo daugiau nei 3000 užsakymų.
„Tai buvo akimirka, kuri buvo ir euforiška, ir bauginanti“, – juokiasi Benjaminas. „Tik aš ir Danielis tvarkėme chaosą. Sandėlis buvo pilnas, o mes visą savaitę pakavome užsakymus ir stengėmės, kad viskas būtų tvarkinga.
Danielis buvo ne tik kolega – jis buvo Benjaminass vaikystės draugas. Juos siejo tvirta darbo etika ir glaudus ryšys, kuris pasirodė neįkainojamas šiuo įtemptu laikotarpiu. Tuo metu Danielis padėjo dažyti, bet greitai tapo nepakeičiama jo dalimi TeeShoppen. Šiandien jis dirba sandėlio vadovu, prižiūri didžiąją įmonės dalį.s kasdienės operacijos kartu su specialia komanda.
„Šis etapas tikrai ypatingas buvo jausmas, kad mes jį pasiekėme kartu – ne tik kaip kolegos, bet ir kaip draugai“, – aiškina Benjaminas. „Sužinojome, kad kai sunkiai dirbame ir stovime kartu, galime įveikti bet ką.
Tas savaitgalis ne tik pažymėtas TeeShoppen’s pirmasis didelis proveržis, bet taip pat padėjo pagrindą įmonės kultūrai, paremtai draugyste, naujovėmis ir komandiniu darbu.
Kokybė ir buvimas, pelnantis klientų pasitikėjimą
Danijos tapatybė
TeeShoppen’s Danijos šaknys yra giliai įterptos į viską, ką įmonė daro – nuo gaminio dizaino iki bendravimo su klientais. Danija garsėja kokybės ir paprastumo jausmu, formuojančiais principais TeeShoppen’s požiūris į madą ir klientų aptarnavimą.
Vienas iš unikaliausių pasiūlymų, ypač mėgstamas tarptautinių klientų, yra TeeShoppen’s Build Your Bundle koncepcija. „Gavome neįtikėtinai teigiamų atsiliepimų apie tai, kaip suteikiame klientams laisvę maišyti ir derinti būtent tuos produktus, kurių jie nori“, – aiškina Benjaminas. Ši koncepcija yra ne tik unikali, bet ir daro madą linksmą ir asmenišką TeeShoppen neskaitant konkurentų.
Klientų pasitenkinimas yra kertinis akmuo TeeShoppen’s sėkmės. daugiau nei 60 proc.s kasdienių užsakymų gaunama iš sugrįžtančių klientų. „Mums viskas reiškia, kad mūsų klientai pasirenka sugrįžti“, – sako Benjaminas. „Jie yra mūsų viršininkai, ir mes kiekvieną dieną siekiame būti geriausia savo versija.s ne tik apie drabužių pardavimą; tai's apie patirtį, kuria jie gali pasitikėti.
Kokybiška ir individualizuota paslauga yra giliai integruota TeeShoppen’s procesus. „Mes griežtai išbandome visus savo produktus tiek laboratorijose, tiek viduje, prieš juos pradedant gaminti“, – aiškina Benjaminas. Šis dėmesys detalėms užtikrina, kad klientai visada gautų tai, kas geriausia, nesvarbu, ar jie apsiperka Danijoje, ar užsienyje.
TeeShoppen’s Danijos tapatybė nėra tik jos istorijos dalis – jis pagrindinė vertybė, kuri persmelkia viską nuo produkto kūrimo iki klientų aptarnavimo, todėl prekės ženklas yra mėgstamiausias tarp klientų visoje Europoje.
Personalizavimas, technologijos ir išskirtinė klientų patirtis
Inovacijos kaip varomoji jėga
At TEESHOPPEN, inovacijos visada buvo įmonės dalis“s DNR. Prekės ženklas siekia, kad mada būtų paprasta, asmeniška ir prieinama, nuolat mesdamas iššūkį status quo. Viena iš novatoriškiausių jos iniciatyvų yra plėtra Build Your Bundle įrankis – unikali technologija, leidžianti klientams maišyti ir suderinti savo pačių rinkinius tiesiogiai svetainėje.
„Kurdami koncepciją turėjome vieną tikslą: sukurti intuityvią ir sklandžią patirtį, kai klientai galėtų pritaikyti savo pirkinius būtent taip, kaip nori“, – aiškina Benjaminas. „Tačiau taip pat reikėjo spręsti sudėtingus techninius iššūkius, pvz., valdyti šešias skirtingas valiutas ir sukurti vartotojo patirtį, kad procesas būtų paprastas ir įkvepiantis. Šis požiūris atspindi TeeShoppen’s Atspari vertė, pabrėžianti susitelkimą į sprendimus ir atkaklumą.
Laisvė individualizuoti
The Build Your Bundle įrankis iš naujo apibrėžė, kaip klientai bendrauja TeeShoppen. Ši koncepcija yra ne tik lankstumas – tais asmeninė patirtis, kai klientai patys kuria paketus pagal savo gyvenimo būdą ir poreikius. „Klientams patinka galimybė pritaikyti savo pirkinius“, – sako Benjaminas. „Pavyzdžiui, jie gali derinti Performance Pants ir marškiniai darbui su treniruokliais sporto salėje – viskas vienoje pakuotėje, kuri puikiai dera su jų gyvenimo būdu.
Ši naujovė yra pavyzdys TeeShoppen’s „Own It“ vertė, kai įmonė prisiima atsakomybę kurdama sprendimus, kurie iš tikrųjų pakeistų jos klientus.
TEESHOPPEN™
Pažangios technologijos, padarančios skirtumą
Užkulisiuose, TeeShoppen Pasitelkia pažangią technologiją, kad būtų užtikrinta optimizuota klientų patirtis. AI varomas algoritmas pabrėžia geriausius ir tinkamiausius produktus, pagrįstus klientų nuostatomis. „Mes ne tik norėjome sukurti internetinę parduotuvę - norėjome sukurti platformą, kuri aktyviai padėtų klientams rasti būtent tai, ko jiems reikia“, - aiškina Benjaminas. Šis požiūris įkūnija naujovių vertę kaip TeeShoppen Nuolat tyrinėja naujus būdus, kaip pagerinti apsipirkimo patirtį.
Šiuolaikinės elektroninės komercijos pradininkas
Su Build Your Bundle įrankis ir integruotas AI sprendimas, TeeShoppen Parodykite, kaip technologijos ir individualizuotos paslaugos gali suteikti išskirtinę apsipirkimo patirtį. Tai “s Apie drąsias ir sudėtingas tradicijas mados pramonėje išlaikant klientus visa tai.
TeeShoppen įrodo, kad naujovės nėra vien tik technologijos - tai “s apie vertės kūrimą žmonėms. Derindama kokybę, prieinamumą ir unikalią klientų patirtį, įmonė ir toliau nustato standartą kaip šiuolaikinės elektroninės komercijos lyderė.
Likite ištikimi savo šaknims: vertybės, kurios mus veda pirmyn
TEESHOPPEN™
Nors TeeShoppen išaugo į didelę įmonę, kasdien siunčiančią į 10 Europos šalių, vertybės nuo pirmųjų dienų išlieka viso mūsų veiklos pagrindu. Mūsų filosofija tapti 10 % geresniais kiekvieną dieną nėra tik frazė – tais mąstyseną, kuri persmelkia visą organizaciją. „Mes netikime, kad esame geriausi, bet dirbame kiekvieną dieną, kad taptume geriausiais“, – aiškina Benjaminas.
tai's apie sprendimų priėmimą, kurie tikrai turi įtakos. Pavyzdžiui, klientė gruodžio 23 d. užsisakė kalėdinę dovaną, tačiau jos pasirinktas atsiėmimo punktas buvo uždarytas. Benjaminas asmeniškai supakavo užsakymą ir dvi valandas važiavo iš Olborgo į Skive, kad įsitikintų, jog dovana buvo po medžiu laiku. Kitu atveju klientas užsisakė kostiumą, kuris netiko vestuvėms kitą dieną. Madsas iš sandėlio važiavo šešias valandas iš Olborgo į Kopenhagą, kad asmeniškai pristatytų tinkamą kostiumą, užtikrinant, kad klientas būtų pasiruošęs renginiui.
TEESHOPPEN™
At TeeShoppen, tai “s Ne tik tai, kad reikia padaryti tai, ką, mūsų manymu, reikia padaryti - tai “.s apie tai, ką iš tikrųjų reikia padaryti.
Šis požiūris grindžiamas mūsų kasdienine praktika, kai mes nuolat klausomės klientų atsiliepimų ir tobuliname savo produktus bei procesus. Tai “s Dalis mūsų mąstysenos, primindami mums, kad tai, ką mes darome, daro realų poveikį. Kai kyla iššūkių, ar tai “s Užimta diena sandėlyje ar netikėtoje krizėje - mes susibūrėme ir palaikome vienas kitą tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.
Mes stengiamės kiekvieną dieną padaryti geriau, manydami, kad nedideli patobulinimai laikui bėgant lemia reikšmingus rezultatus. Tai nėra tik užmojai - tai “s Realybė, kuri mus skatina kaip komandą ir kaip kompaniją.
Mes taip pat suprantame, kad gyvenimas kartais gali trukdyti. Jei jūsų naujasis „Crewneck“ ar „Zip Hoodie“ nėra tobulas, mes siūlome dosnią visų produktų 101 dienų grąžinimo politiką. Tokiu būdu galite skirti laiko nuspręsti, ar jūsų naujausias papildymas jums tinka.
Turite klausimų? Nedvejodami susisiekite su mumis! Susisiekite su mumis čia.
Šviesi ateitis
TEESHOPPEN™
Nuo vaikystės svajonės palėpėje iki 5000+ kv.m sandėlio ir daugiau nei 1000 kasdienių užsakymų, TeeShoppen parodė, ką gali pasiekti atkaklumas ir naujovės. Tačiau kelionė čia nesibaigia.
Benjaminas dalijasi savo ambicijomis ateinantiems penkeriems metams: "Norime būti 25 šalyse ir tapti pripažintu prekės ženklu, žinomu dėl patikimumo, kokybės ir didelės vertės. Mūsų klientai turėtų tiksliai žinoti, ką mes atstovaujame."
jau viena iš Danijos“s žinomiausios drabužių internetinės parduotuvės, TeeShoppen’s komanda kasdien dirba siekdama iššūkį status quo. Technologijos vaidina pagrindinį vaidmenį šioje kelionėje, nes įmonė naudoja pažangias sistemas, kad optimizuotų procesus, sumažintų pristatymo laiką ir užtikrintų aukščiausio lygio klientų aptarnavimą.
„Mes sutelkiame dėmesį į technologijų naudojimą kaip svertą“, - aiškina Benjaminas. „Kuo geriau automatizuosime mažus dalykus, tuo daugiau laiko galėsime skirti tam, kas tikrai svarbu – mūsų klientams.
Su šiuo ambicingų tikslų ir nepajudinamo įsipareigojimo naujovėms bei orientuotumui į klientą deriniu, TeeShoppen yra ne tik pramonės dalis – jie turi misiją ją pakeisti.