Inovacijos mados pasaulyje
At TeeShoppen, Mes vadovaujame mados pramonei naujovišku požiūriu į savo produktus. Mes suprantame tiek stiliaus, tiek komforto svarbą ir visada stengiamės viršyti jūsų lūkesčius. Pristatydami vos per 1-3 darbo dienas ir išskirtinai dosnų 101 dienų grąžinimo laikotarpį, mūsų tikslas yra aiškus: mes ne tik norime, kad būtumėte patenkinti - norime, kad jūs būtumėte 101 proc. Sveiki atvykę į kokybės ir inovacijų pasaulį.
Mūsų vizija
TEESHOPPEN™
Iš esmės TeeShoppen slypi aistra išrasti mados pasaulį. Svajojame apie ateitį, kurioje kokybė, inovacijos ir klientų pasitenkinimas eina koja kojon. Mūsų vizija yra sukurti apsipirkimo patirtį, kai kiekvienas klientas jaučiasi vertinamas ir kur mūsų produktai ne tik seka tendencijas, bet ir nustato jas. Mes siekiame tapti jūsų pasirinktu pasirinkimu mados visatoje.
Nuo vaikystės sapno iki Europos sėkmės
TEESHOPPEN™
TeeShoppen Buvo įkurtas Benjamino Philipo, kuris atrado savo aistrą drabužiams ir madai būdamas 14 metų, dirbdamas drabužių parduotuvės Aalborge „Stockroom“. Įkvėptas šios patirties, Benjaminas pradėjo kurti savo drabužių prekės ženklą, iš pradžių sutelkdamas dėmesį į spausdintus marškinėlius. Tačiau jis greitai nustatė reikšmingą paprastų, paprastų marškinėlių paklausą. Šis atradimas pažymėjo to, ką mes dabar žinome TeeShoppen-įmonė, skirta aukštos kokybės basic drabužiai.
Pirmieji klientai buvo „Benjamin“s Draugai ir šeima, o netrukus žodis išplito jų tinkluose. TeeShoppen pamažu išsiplėtė, pereidamas iš savo brolio saugojimo vietos “s palėpė draugui “s Tėvų garažas. „Aš visada tikėjau, kad nugalėtojai yra pralaimėtojai, kurie niekada nepasidavė“, - sako Benjaminas. Ši mąstysena tapo pagrindu TeeShoppen, Ten, kur yra drąsios, atkaklios, novatoriškos, atsakingos ir be ego, yra įmonės kultūros pagrindas.
Savaitgalis, kuris viską pakeitė
Pirmasis didelis proveržis
Kartais pagrindiniai proveržiai prasideda nuo vienos idėjos. Už TeeShoppen, Pirmasis posūkio taškas atėjo tada, kai Benjaminas nusprendė sujungti įmonę “s populiariausi produktai -pants Ir marškinėliai-surišta pakuotė už patrauklią kainą.
„Aš aiškiai atsimenu, kaip mes pradėjome kampaniją penktadienį“, - prisimena Benjaminas. „Mes labai tikėjomės, bet net neįsivaizdavome, kas mums yra.“ Iki pirmadienio jie buvo sutikti su neįtikėtina staigmena: TeeShoppen vos per dvi dienas buvo gavęs daugiau nei 3000 užsakymų.
„Tai buvo akimirka, kuri buvo ir euforiška, ir bauginanti“, - juokiasi Benjaminas. "Tai buvo tik Danielius ir aš tvarkėme chaosą. Sandėlis buvo supakuotas į kraštą, o mes visą savaitę praleidome pakuodami užsakymus ir stengdamiesi viską tvarkyti."
Danielius nebuvo tik kolega - jis buvo Benjaminas “s vaikystės draugas. Jie abu laikėsi stiprios darbo etikos ir glaudaus ryšio, kuris per šį džiovos laikotarpį pasirodė neįkainojamas. Tuo metu Danielius padėjo tapyti darbus, tačiau jis greitai tapo nepakeičiama dalimi TeeShoppen. Šiandien jis eina sandėlio vadybininko pareigas, prižiūrint didžiąją dalį bendrovės “s Kasdienis operacijos kartu su atsidavusia komanda.
„Tai, kas padarė šį etapą tikrai ypatingą, buvo jausmas, kad mes jį pasiekėme kartu - ne kaip kolegos, bet kaip draugai“, - aiškina Benjaminas. „Sužinojome, kad sunkiai dirbdami ir stovėdami kartu galime įveikti bet ką“.
Tą savaitgalį ne tik pažymėtas TeeShoppen’s Pirmasis didelis proveržis, tačiau taip pat padėjo pagrindą įmonės kultūrai, paremtam draugystei, naujovėms ir komandiniam darbui.
Kokybė ir buvimas, kuris pelno klientų pasitikėjimą
Danijos tapatybė
TeeShoppen’s Danijos šaknys yra giliai įterptos į viską, ką daro įmonė - nuo produkto dizaino iki klientų sąveikos. Danija garsėja savo kokybės ir paprastumo jausmu, principais, kurie suformavo TeeShoppen’s požiūris į madą ir klientų aptarnavimą.
Vienas unikaliausių pasiūlymų, ypač mylimas tarptautinių klientų, yra TeeShoppen’s Build Your Bundle koncepcija. „Gavome neįtikėtinai teigiamų atsiliepimų apie tai, kaip suteikiame klientams laisvę maišyti ir suderinti tiksliai tuos produktus, kurių jie nori“, - aiškina Benjaminas. Ši koncepcija yra ne tik unikali, bet ir daro madą linksmą ir asmenišką, nustatymą TeeShoppen Be konkurentų.
Klientų pasitenkinimas yra kertinis akmuo TeeShoppen’s Sėkmė. Daugiau kaip 60% bendrovės “s Kasdieniai užsakymai pateikiami grįžtantiems klientams. „Tai reiškia viską, ką mūsų klientai nusprendžia sugrįžti“, - sako Benjaminas. „Jie yra mūsų viršininkai, ir mes kiekvieną dieną siekiame būti geriausia savęs versija. Tai“.s Ne tik apie drabužių pardavimą; tai “s apie patirties kūrimą, kuriuo jie gali pasitikėti “.
Kokybės ir suasmenintos paslaugos yra giliai integruotos TeeShoppen’s procesai. „Prieš pradėdami gaminti, griežtai išbandome visus savo produktus tiek laboratorijose, tiek viduje“, - aiškina Benjaminas. Šis dėmesys detalėms užtikrina, kad klientai visada gauna geriausius, nesvarbu, ar jie perka Danijoje, ar užsienyje.
TeeShoppen’s Danų tapatybė nėra tik jos istorijos dalis - tai “.s Pagrindinė vertė, persmelkianti viską, pradedant produktų kūrimu ir baigiant klientų aptarnavimu, todėl prekės ženklas yra mėgstamiausias tarp klientų visoje Europoje.
Suasmeninimas, technologijos ir išskirtinė klientų patirtis
Inovacijos kaip varomoji jėga
At TEESHOPPEN, Inovacijos visada buvo įmonės dalis “s DNR. Prekės ženklas siekia padaryti madą paprastą, asmenišką ir prieinamą, nuolat ginčijant status quo. Viena iš novatoriškiausių iniciatyvų yra Build Your Bundle Įrankis - unikali technologija, leidžianti klientams maišyti ir suderinti savo paketų sprendimus tiesiogiai svetainėje.
„Kai sukūrėme šią koncepciją, turėjome vieną tikslą: sukurti intuityvią ir sklandų patirtį, kai klientai galėtų pritaikyti savo pirkinius būtent taip, kaip jie norėjo“, - aiškina Benjaminas. „Tačiau tai taip pat reikalavo spręsti sudėtingus techninius iššūkius, tokius kaip šešių skirtingų valiutų valdymas ir vartotojo patirties kūrimas, dėl kurio procesas tampa paprastas ir įkvepiantis“. Šis požiūris atspindi TeeShoppen’s Atsparus vertė, pabrėžiant dėmesį sprendimams ir atkaklumui.
Laisvė individualizuoti
Build Your Bundle Įrankis iš naujo apibrėžė, kaip klientai sąveikauja TeeShoppen. Koncepcija nėra vien tik lankstumas - tai “s Asmeninė patirtis, kai klientai suprojektuoja savo paketus pagal jų gyvenimo būdą ir poreikius. „Klientai mėgsta galimybę pritaikyti savo pirkinius“, - sako Benjaminas. „Pavyzdžiui, jie gali sujungti Performance Pants ir marškinėliai, skirti dirbti su treniruotės megztiniu sportininkui - visi vienoje pakuotėje, kuri puikiai tinka jų gyvenimo būdui. “
Ši naujovė parodo TeeShoppen’s Navos IT vertė, kai įmonė prisiima atsakomybę už sprendimų, kurie daro realų skirtumą savo klientams, kūrimą.
TEESHOPPEN™
Pažangios technologijos, padarančios skirtumą
Užkulisiuose, TeeShoppen Pasitelkia pažangią technologiją, kad būtų užtikrinta optimizuota klientų patirtis. AI varomas algoritmas pabrėžia geriausius ir tinkamiausius produktus, pagrįstus klientų nuostatomis. „Mes ne tik norėjome sukurti internetinę parduotuvę - norėjome sukurti platformą, kuri aktyviai padėtų klientams rasti būtent tai, ko jiems reikia“, - aiškina Benjaminas. Šis požiūris įkūnija naujovių vertę kaip TeeShoppen Nuolat tyrinėja naujus būdus, kaip pagerinti apsipirkimo patirtį.
Šiuolaikinės elektroninės komercijos pradininkas
Su Build Your Bundle įrankis ir integruotas AI sprendimas, TeeShoppen Parodykite, kaip technologijos ir individualizuotos paslaugos gali suteikti išskirtinę apsipirkimo patirtį. Tai “s Apie drąsias ir sudėtingas tradicijas mados pramonėje išlaikant klientus visa tai.
TeeShoppen įrodo, kad naujovės nėra vien tik technologijos - tai “s apie vertės kūrimą žmonėms. Derindama kokybę, prieinamumą ir unikalią klientų patirtį, įmonė ir toliau nustato standartą kaip šiuolaikinės elektroninės komercijos lyderė.
Išlikimas ištikimam mūsų šaknims: vertybės, kurios mus skatina į priekį
TEESHOPPEN™
Nors TeeShoppen išaugo į didelę įmonę, kuri kasdien buvo pristatyta į 10 Europos šalių, jos ankstyvųjų dienų vertės išlieka visko, ką darome, esmė. Mūsų filosofija kiekvieną dieną tapti 10% geresne nėra tik frazė - tai “s mąstysena, persmelkianti visą organizaciją. „Mes netikime, kad esame geriausi, tačiau mes dirbame kiekvieną dieną, kad taptume geriausi“, - aiškina Benjaminas.
Tai “s Apie sprendimus, kurie iš tikrųjų daro įtaką. Pavyzdžiui, klientas liepė kalėdinę dovaną gruodžio 23 d., Tačiau jos pasirinktas pikapo taškas buvo uždarytas. Benjaminas asmeniškai supakavo užsakymą ir važiavo dviem valandomis nuo Aalborg iki Skive, kad būtų užtikrinta, jog dovana laiku buvo po medžiu. Kitu atveju klientas užsisakė kostiumą, kuris netinka vestuvėms kitą dieną. „Mads“ iš sandėlio važiavo šešias valandas iš Aalborgo į Kopenhagą, kad asmeniškai patektų tinkamą kostiumą, užtikrindamas, kad klientas būtų pasirengęs renginiui.
TEESHOPPEN™
At TeeShoppen, tai “s Ne tik tai, kad reikia padaryti tai, ką, mūsų manymu, reikia padaryti - tai “.s apie tai, ką iš tikrųjų reikia padaryti.
Šis požiūris grindžiamas mūsų kasdienine praktika, kai mes nuolat klausomės klientų atsiliepimų ir tobuliname savo produktus bei procesus. Tai “s Dalis mūsų mąstysenos, primindami mums, kad tai, ką mes darome, daro realų poveikį. Kai kyla iššūkių, ar tai “s Užimta diena sandėlyje ar netikėtoje krizėje - mes susibūrėme ir palaikome vienas kitą tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.
Mes stengiamės kiekvieną dieną padaryti geriau, manydami, kad nedideli patobulinimai laikui bėgant lemia reikšmingus rezultatus. Tai nėra tik užmojai - tai “s Realybė, kuri mus skatina kaip komandą ir kaip kompaniją.
Mes taip pat suprantame, kad gyvenimas kartais gali trukdyti. Jei jūsų naujasis „Crewneck“ ar „Zip Hoodie“ nėra tobulas, mes siūlome dosnią visų produktų 101 dienų grąžinimo politiką. Tokiu būdu galite skirti laiko nuspręsti, ar jūsų naujausias papildymas jums tinka.
Turite klausimų? Nedvejodami susisiekite su mumis! Susisiekite su mumis čia.
Šviesi ateitis
TEESHOPPEN™
Nuo vaikystės sapno palėpėje iki daugiau nei 5000 kv. M sandėlio ir daugiau nei 1000 kasdienių užsakymų, TeeShoppen parodė, kokią atkaklumą ir inovacijas gali pasiekti. Tačiau kelionė čia nesibaigia.
Ateinančius penkerius metus Benjaminas dalijasi savo siekiu: „Mes norime būti 25 šalyse ir tapti pripažintu prekės ženklu, žinomu dėl patikimumo, kokybės ir didelės vertės. Mūsų klientai turėtų tiksliai žinoti, už ką mes stovime.“
Jau vienas iš Danijos “s labiausiai žinomi drabužių tinklalapiai, TeeShoppen’s Komanda dirba kasdien, kad užginčytų status quo. Technologija vaidina pagrindinį vaidmenį šioje kelionėje, kai įmonė pasitelkia pažangias sistemas, skirtas optimizuoti procesus, sutrumpinti pristatymo laiką ir užtikrinti aukščiausios pakopos klientų aptarnavimą.
„Mes sutelkiame dėmesį į technologijos naudojimą kaip svirtį“, - aiškina Benjaminas. „Kuo geriau mes automatizuojame mažus dalykus, tuo daugiau laiko galėsime skirti tam, kas iš tikrųjų svarbu - mūsų klientams“.
Su šiuo ambicingų tikslų deriniu ir nenuosekliu įsipareigojimu naujovėms ir orientuoti į klientus, TeeShoppen nėra tik pramonės dalis - jie vykdo misiją ją pertvarkyti.